loading...
دنیای وب
دنیای وب بازدید : 59 شنبه 17 تیر 1402 نظرات (0)

فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک انتخاب نهایی شما برای خرید قطعات باکیفیت ، قابل اعتماد انواع خودروهای چینی از جمله خودروی لیفان ایکس 60 می باشد. ما به عنوان یکی از تامین کنندگان قطعات یدکی لیفان X60 متعهد هستیم که بهترین محصولات و خدمات را با قیمت های رقابتی به مشتریان خود ارائه دهیم.

لیفان X60 یک ماشین شاسی بلند سایز متوسط ​​است که تعادل کاملی از سبک و عملکرد را ارائه می دهد. لیفان ایکس ۶۰ مجهز به موتور 1.8 لیتری، تجربه رانندگی روانی را در اختیار شما قرار می دهد. لیفان ایکس 60 همچنین دارای فضای داخلی جاداری است که به راحتی حداکثر پنج سرنشین را در خود جای می دهد و همچنین فضای بار بزرگی برای سایر وسایل شما دارد. خرید لوازم یدکی لیفان x60  که کیفیت مناسب داشته باشند، یکی از اولویت‌های سلامت خودروی شماست.

اطلاعات تکمیلی درباره قطعات لیفان

خودروی لیفان x60 یک کراس اوور SUV چینی است که توسط شرکت لیفان موتورز تولید شد. این خودرو توسط شرکت کرمان موتور از سال ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۷ مونتاژ و به بازار داخلی وارد شد .رقیب اصلی لیفان x60 خودروهای ام وی ام ایکس 33 (MVM X33) و چانگان سی اس 35 (Changan CS35) هستند. باتوجه به توقف تولید لیفان ایکس ۶۰، علیرغم وجود نمایندگی لوازم یدکی لیفان x60 در تهران، اصفهان و شیراز، تهیه قطعات لیفان x60 یکی از دغدغه‌های صاحبان این خودرو در شهرهای کوچک است.

خرید اینترنتی لوازم لیفان ایکس ۶۰ یکی از بهترین گزینه‌ها برای صاحبان این خودرو است. در این قسمت به توضیح درباره نکات مهمی که قبل از خرید لوازم یدکی لیفان x60 باید در نظر داشته باشید خواهیم پرداخت و در نهایت خدمات فروش اینترنتی لوازم لیفان x60 اعتماد یدک را معرفی خواهیم کرد.

نکات مهم در خرید لوازم یدکی لیفان X60

  • لیفان ایکس 60 از سال 1391 تولید شده است و سال های مختلف مدل ممکن است قطعات و مشخصات متفاوتی داشته باشند. دارای سه نوع گیربکس قدیمی، جدید و دنده هیلمنی است. هنگام خرید قطعات یدکی مهم است که سال مدل و ویژگی های خاص یک مدل خاص لیفان ایکس 60 را در نظر بگیرید.
  • خودروی لیفان ایکس ۶۰ از نظر جعبه دنده یا گیربکس بسیار حساس هست. بدلیل کوچک بودن سیستم کلاچ برای این خودرو استهلاک دیسک و صفحه این خودرو به شدت زیاد است و ضعیف شدن دیسک و صفحه باعث ناتوانی حرکت این خودرو در سربالایی ها میگردد. اگر از کیت کلاچ با کیفیت مناسب استفاده نکنید احتمالا در مسیرهایی با شیب زیاد و در شروع حرکت با دنده یک به مشکل بر میخورید. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما کیت کلاچ لیفان x60 با برند هانژی هست . البته دیسک و صفحه کلاچ هانژی در کیفیت های مختلف و درجه بندی کیفی متفاوت در بازار لوازم یدکی ایران وجود دارد. ما به شما مدل درجه یک و اصلی این برند رو پیشنهاد می‌کنیم که در سایت اعتماد یدک موجود است.
  • هنگام خرید قطعات یدکی لیفان ایکس 60، مهم است که اطمینان حاصل شود که قطعات با مدل و سال خاص خودرو سازگار هستند. برای اطمینان از استفاده صحیح از قطعات، اغلب ایده خوبی است که با یک مکانیک یا یک نمایندگی واجد شرایط مشورت کنید. علاوه بر این، تهیه قطعات از تامین کنندگان معتبر برای اطمینان از کیفیت و قابلیت اطمینان ممکن است مفید باشد.
  • نکته دیگه که باید در مورد اتومبیل لیفان ایکس 60 در نظر بگیرید، حساسیت دستگیره های داخلی و پمپ قفل درب‌های لیفان x60 هست که بسیار سریع آسیب میبینند و نیاز به تعویض دارند.
  • در داخل سپر جلوی لیفان ایکس 60 دو عدد راهنمای ذوزنقه‌ای شکل وجود دارد که اشتباها بسیاری از همکاران ما به نام مه شکن یا پروژکتور می‌فروشند. مه شکن‌های جلوی لیفان ایکس 60 دایره‌ای شکل هستند و سمت چپ و راست از یک نوع هستند و این قطعه جهت چپ و راست ندارد و پایین هر راهنما امکان نصب دارد.
  • بسیاری از قطعات بدنه لیفان x60 در مدل‌های معمولی ، دنده هیلمنی و دنده اتوماتیک مشترک هستند. اما شما امکان نصب جلو پنجره و چراغ‌های مختلف را روی همه مدل‌های لیفان x60 دارید.
  • و در نهایت دقت داشته باشید که زیر سپر جلو، 2 عدد سینی پلاستیکی وجود دارد که باعث جلوگیری از ورود آب و گل به داخل موتور از زیر رادیاتور میشود، همواره از سلامت این قطعات در خودروی لیفان x60 خود اطمینان حاصل کنید.
  • کاتالیزور لیفان x60 در کیلومترهای بالا دچار گرفتگی شده و نیازمند تعویض است.

خرید لوازم یدکی لیفان X60 از اعتماد یدک

در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی اعتماد یدک، قطعات یدکی لیفان با کیفیت و اورجینال را که عمدتا به صورت شرکتی و وارداتی از کشور چین هستند را در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهیم.

از نظر کیفیت نیز قطعات لیفان x60 که در اعتماد یدک عرضه می‌شوند دقیقا دارای کیفیت برابر با قطعات فابریک می‌باشند. قطعات غیرشرکتی لیفان از نظر سطح کیفیت دارای تنوع بسیار زیادی هستند. این قطعات غیر شرکتی که توسط وارد کننده‌های شخصی از کشور چین وارد می‌شوند، با توجه به اینکه با چه مشخصه‌های کیفی و با چه سطحی از دقت در تولید سفارش داده شده باشند می‌توانند کیفیت بسیار بالا و یا کیفیت بسیار پایینی داشته باشند. بنابراین برای خرید و استفاده از چنین قطعاتی باید به اندازه کافی شناخت در مورد آن برند وجود داشته باشد. اعتماد یدک تلاش دارد تا با ارتباط مستمر با مصرف کنندگان قطعات تست شده و با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند. قطعات وارداتی از چین از واردکننده‌های معتبر تامین شده و کیفیت و اصالت آن توسط تیم فنی اعتماد یدک تایید شده اند.

دسته بندی لوازم یدکی لیفان در اعتماد یدک شامل انواع لوازم یدکی موتور، لوازم گیربکس لیفان x60، سیستم تعلیق، سیستم ترمز، سیستم تهویه، سیستم برقی و الکترونیکی، سیستم سوخت‌رسانی و … است. هر یک از این دسته‌بندی‌ها شامل محصولات متنوعی از قبیل لنت ترمز، روغن موتور، زنجیر تایم، لوازم جلوبندی، ترمز ضدقفل (ABS)، سنسورها، کمپرسورها، بوش‌ها، فیلترها و … می‌باشد.

شما با اطمینان کامل از کیفیت لوازم یدکی ارائه شده در اعتماد یدک، میتوانید به بررسی و مشاهده و خرید قطعات یدکی لیفان مختلف عرضه شده در فروشگاه اینترنتی اعتماد یدک بپردازید و قطعه خریداری شده را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی امکان خرید حضوری در فروشگاه اعتماد یدک نیز وجود دارد.

معرفی خودروی لیفان X60

لیفان X60 برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ تولید شد. لیفان x60 دنده‌ای بدلیل عملکرد و استهلاک کمتر گیربکس محبوبیت بیشتری نسبت به مدل دنده اتومات دارد. از نظر سطح امکانات لیفان X60 امکانات کمتری در مقایسه با خودروی جک S3 دارد.

  • ویژگی های خارجی: لیفان ایکس 60 دارای طراحی بیرونی مدرن و شیک است که دارای جلوپنجره جلویی جسورانه ، چراغ های جلوی شیک و بدنه اسپرت است. طول آن 4350 میلی متر، عرض 1790 میلی متر و ارتفاع 1715 میلی متر با فاصله بین دو محور 2620 میلی متر است.
  • ویژگی های داخلی: در داخل، لیفان ایکس 60 جادار و راحت است و دارای صندلی برای حداکثر پنج سرنشین است. داشبورد و کنسول مرکزی به خوبی طراحی شده اند و دارای طرحی مدرن و کاربر پسند هستند. دارای طیف وسیعی از ویژگی ها و امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، پنجره های برقی و قفل، سیستم صوتی با شش بلندگو و سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی با اتصال بلوتوث است.
  • ایمنی: لیفان x60  دارای طیف وسیعی از ویژگی های ایمنی از جمله کیسه هوای جلو و جانبی، ترمز ABS و کنترل الکترونیکی پایداری است. همچنین دارای دوربین دید عقب و سنسورهای پارک برای کمک به پارک و مانور در فضاهای تنگ است.
نام خودرو لیفان X60
قدرت موتور ۱۲۶ اسب بخار
حجم موتور ۱۸۰۰ سی سی
شتاب ۰ تا 100 ۱۴.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
وزن ۱۳۵۰ کیلوگرم
مصرف ترکیبی ۸.۲ لیتر در صد کیلومتر مصرف لیفان ایکس ۶۰ دنده دستی
۸.۷ لیتر در صد کیلومتر مصرف لیفان ایکس ۶۰ دنده اتومات
گیربکس CVT دوحالته (اسپرت – برفی) دارای حالت تیپ ترونیک
مشخصات فنی لیفان x60
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 579
  • بازدید کلی : 2,749